mä saamassa kolme pentua ?
Kuvia tuli meinaan kolmesta eri pojanpötkylästä, eikä lainkaan mainintaa että kuka on meidän Pauli....

Eilen Tyyne ja Rauhan kanssa kentällä "reenaamassa". Vallan fantsua kun meidän joukkue on kutistunut kahteen tolleriin (EVL ja AVO) sekä Tyyneen (AVO). Voi, voi mitenköhän meidän mahtaa käydä, taidetaan pilata loputkin mahdollisuudet . Kyllähän Tyyne osaa jos vain sattuu "sille tuulelle", liika treenaaminen vie vaan innon. Tai ehkä se on siinä että en osaa tehdä motovoivia, vaihtelevia treenejä. Tyyneltä löytyy kuitenkin hieman sitä potkua vaikka ihan nuori neito ei enään olekkaan.
*siinä sitten sitä kuuluisaa selittelyn makua*

Rauha vaan on niin tomera ja nopsa. Tänään yritän päästä/mahtua mukaan Hyvinkään koirakerhon tokokisaavien ryhmään. Jospa saisi jotakin tolkkua tähän treenaamiseen eikä vaan "roiski sinne tänne".

Nyt odottelenkin Irinaa ja poikia (Jackiä, Rölliä ja Dumboa) kyläilemään.


Kuvassa Rölli ja taustalla Dumbo. Kiitos kuvasta Irina.