
asiat eivät todellakaan mene aina niinkuin suunnittelet.
Pauli ei tule.
Sveitsistä soitettiin tänään, kasvattaja oli sitä mieltä että pentu ei tulisi täyttämään toiveitamme. Tässä asiassa arvostan kasvattajan rehelllistä mielipidettä, niin pahalta kun se tällä hetkellä tuntuukin.
Asiasta keskustelemme myöhemmin lisää. .
Musertavaa 