viime perjantaina Toivo pääsi ihan yksin minun kanssa Rajasaareen bernitreffeille. Ja poika ottikin treffit melkoisen tosissaan, vonkasi tytöiltä kokoajan "meille vai teille?".
Ihan käytiin välissä heittämässä Seurasaareen jäähdytyslenkki. 

No mutta eilen ahkeroitu päivällä Rauhan ja Pirkon kanssa tokotreenailun merkeissä. Reinokin pääsi hieman touhuamaan. Autossa omaa vuoroa odotetaan kiljuen, Reino siis. Isot tytöt eivät kilju.  
Illalla vielä uudestaan. Reinon mielestä treenailu on niin kivaa että ei poikaa portti pidättele - ali vielä mahdutaan. Minä, minä, minä.... onhan nyt mun vuoro, onhan?
Suloista.

Eeva tuli Carman kanssa illalla ja ipanat pääsivät mummojen kanssa rannalle.

 
Martta


Tyyne


Carmasta taitanee kehkeytyä varsinainen vesipeto

Kaikki kuvat Eeva Heikkerö

Kiitos ulkoiluseurasta.  Molemmille.