Päivällä Toivon kanssa Skutin luona ja diagnoosi oli parempi kuin hyvä.
Koira jää henkiin eikä tarvitse lopettaa. Kiitos vaan lääkärille.

Ja sitten asiaan.... vasemmassa polvessa hieman nestettä ja aavistus löysyyttä. Ei kuitenkaan ööö vetolaatikko positiivinen...
Rasitus tai revähdysvamma polvikierukassa.
Liikuntaa vaan niin kyllä se siitä.

Illalla Reinon ja Jussin kanssa treeneissä. Petteri oli mukana koiran pitelijänä. Ja Jussia saikin sitten pidellä.
"Minä.. minä.. minä..." huusi pieni poika liki kokoajan.
Ja oli myös äärettömän taitava. Liekö herkullisilla makupaloilla osuutta asiaan.


Tässä me vasta aloitellaan, vuorotellen tein Reinon ja Jussin kanssa. Jaden ja Helmin (?) tehdessä omilla vuoroillaan.
 



Sivulla olo ja kontakti harjoitus. Siirryin eteen ja heti kontaktista kehu ja palkka.



Ihan välillä Jussi loi ihailevia katseita Jade cane corsoon....

Reino oli taitava poika kuten aina, minun yrittäessä pilata suorituksia parhaani mukaan .
Voisin yrittää olla hieman "en niin monipuolinen" ohjaaja. Taas , masentavaa. Koskakohan MÄ opin?

Kiitos jälleen ihanalle ja kärsivälliselle ohjaajallemme, Helenalle!

Ja Rauha olikin jälleen päivähoidossa äitini luona.